Avvikling av påskeferie - 2021
Avvikling av påskeferie
Avvikling av påskeferie
Informasjon om installasjonsprosess - Altibox
Julen 2020.
Keep your distance to help slow down COVID-19
Brukerveiledning Aimo Park
Det etableres ny parkeringsløsning som medfører at du som bruker blir ansvarlig for å legge inn registreringsnummer for de biler som skal parkeres på tildelte parkeringsplasser.
Råd til deg som mener du er smittet
Rutine for befaring av vårt servicepersonell
Det gjennomføres en rens av varmvannsberedere og tappepunkter i Langblokka
Tidligere daglig leder frem til og med 30. april trekker seg tilbake men fortsetter som en handyman i redusert stilling med daglige praktiske arbeider ute blant våre boliger og leietakere.
Informer deg på vårt vedlagte påskeskriv.
INFO KORONA VIRUS SMITTEFARE (COVID-19)
VIKTIG INFORMASJON TIL BESØK PÅ BOLIGKONTORET
Hovedarbeider er en strømpeinstallasjon og vil gå over to dager
Ladeautomater for EL-Biler og Hybrid Biler
Vi minner igjen på nye parkeringsbestemmelser, nytt firma som utfører kontroll, Samme selskap som kontrollerer på Sykehusets område. Parkeringsregler er oversatt til 5 språk + norsk. Du finner dette under fliken " Informasjon til leietagere"
De nye retningslinjer er lagt inn i fliken " Retningslinjer for utleie" . Disse endringer ble vedtatt enstemmig i styremøte 18. desember 2019.
Gå nøye igjennom vedlegg. Kontoret stenger lille julaften kl. 13.oo vi kan treffes, se vedlegg
Gå nøye igjennom til sendte regler og vedlegg. Dette for å unngå parkeringsgebyr.
Gravearbeider og fremkommelighet.
Ny avtalepartner for kontroll og håndheving av kjøre- og parkeringsbestemmelser i boligstiftelsen.
Les vedlegget nøye. Her er alle forklaring på det dere kan kaste i containere. Sørg for at alt dere kaster opp i container er så flatt så mulig. Franzefoss skriv skal følges. Vi ber deg å rydde rundt din egen leiebolig.
15.april til 23.april se vedlegg
Målinger i alle leiligheter. Oppstart 15. feb og 18. feb
Se eget vedlegg
EKSTREMVÆR PÅ GANG. TA DETTE PÅ ALVOR.
Det er igjen tid for rydding hos den enkelte leietager.
Boligkontoret er bemannet Man - Ons i Påskeuka
Informasjon om stengning av analoge TV-kanaler
Endringer er under § 1 Prioriteringer.
Containerutplassering 8. mai til 11. mai se vedlegg.
Gjelder Kun Husholdningsavfall
Det er meget beklagelig å se at mange leietakere ikke overholder de parkeringsregler som gjelder på Husejordet. På bakgrunn av dette vil boligkontoret sørge for en intensivering av kontroller. Dette betyr at de som ikke overholder regler vil kunne få en kontrollavgift. For orden skyld kan nevnes at det er mange klager fra våre leietakere som overholder parkeringsreglene her på Husejordet. Under avsnitt " Informasjon til leietakere" er parkeringsbestemmelsene på fire språk og dette betyr at langt de
Bemanning på boligkontoret i Julen. Boligkontoret tar Juleferie fra lille Julaften kl.13.00 Boligkontoret er bemannet 27. og 28. desember. Boligkontoret er ubemannet 29. og 30. desember. Vi er fullt tilbake fra mandag 2. januar. ( les vedlegg klikk deg inn)
Fredag 18. november mellom kl. 09.00 og kl. 14.00 skal ny Trafo monteres på Husejordet på overside av Husejordet 83. Alle skal ha fått melding i posten.
Bemanning i Juli måned. Dersom det er akutt behov for hjelp til en eller annen hendelse treffes våre gjenværende håndverkere på vår telefon. 911 71 000
Se vedlagt varsel.
Se vedlagt informasjon
Oso Hotwater har sendt ut en meling om mulige feil med sitt produkt. Hjelp oss å sjekke ved å lese vedlegget.
Tirsdag 26. april til fredag 29. april. Se eget vedlegg
Informasjon i forbindelse med julen 2015 og avsluttningen av året.
Under flik " Informasjon til Leietakere" kan du se når husholdningsavfall hentes i ditt område. Matavfall og Restavfall hentes i våre områder hver uke.
Avfallskort 2016 - Rød plastsekk for JULEPAPIR. Asker Kommune har sendt ut nytt avfallskort for 2016. Bruk dette når du skal kaste avfall møbler - el-avfall fra din husstand. Yggeseth er stedet ikke avfallshusene. Dere har fått en rød plastsekk til julepapiret, bruk denne ikke papircontainer
Informasjon om planer for rehabilitering av vann- og avløpsledninger på Gullhella/Blakstad blant annet ved Husejordet nr 2 og nr 61-98 Prosjekt og utbygging har fått i oppdrag fra kommunalteknisk avdeling å gjennomføre rehabilitering av vann- og avløpsledninger på Gullhella/Blakstad. Prosjektet omfatter 15 traseer i området, se vedlagt kart der tiltakene er markert med BLÅ streker.
Onsdag kl. 13.oo til kl. 14.oo vil vannet være avstengt grunn reparasjon ved hovedkran.
På styremøte i stiftelsen 31. august ble depositumsatser vedtatt endret. Disse nye satser gjelder nyinnflyttninger i boligstiftelsen. Jfr " Husleie og depositum"
På styremøte i stiftelsen 31. august ble endringer i våre retningslinjer for utleie revidert.
NB. Gå nøye igjennom vedlagt informasjon. Sørg for å pakke avfallet flatt før du kaster dette i containere.
Takrehabilitering på Møllehaugen og Langblokka i år.
Det er personalet på plass i boligstiftelsen på arbeidsdagene i påskeuka. Skal du i kontakt med de ring vårt telefonnummer 911 71 000